Veelgestelde Vragen

Veel gestelde vragen mmmwebwinkel.nl

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij mmmwebwinkel.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal. Voor andere mogelijkheden kunt u contact opnemen met info@mmmproductions.nl.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Mollie.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van www.mmmwebwinkel.nl.

Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik met Paypal betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Paypal.

Kan ik met Creditcard betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Creditcard betalingen.

Kan ik op factuur betalen?
Ja, neem hiervoor contact op met info@mmmproductions.nl.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Een standaard verzending bedraagt € 4,99 incl. BTW.

Hoelang duurt de verzending?
MMM Webwinkel streeft er naar om de bestelling de eerst volgende werkdag af te geven bij de bezorgdienst. Vanaf dan is de tijdsduur afhankelijk van de snelheid van de bezorgdienst.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem. Hiervoor kunt u contact opnemen met info@mmmproductions.nl.

Ik ben woonachtig in een ander land, is verzending mogelijk?
Er is veel mogelijk, neem gerust even contact op met info@mmmproductions.nl.

Waarmee mijn bestelling verzonden?
Veelal via DHL. Wij werken ook met externe partijen, en hierdoor kan er ook verzonden worden via GLS, DPD of PostNL. Je ontvangt de bijbehorende track en trace code in je mail. Hier kun je altijd zien welke partij bij jou levert. Mocht je vragen hebben over het transport dan kun je altijd contact opnemen met info@mmmproductions.nl.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail.

Een product is niet op voorraad, kan ik het dan wel bestellen?
Als een product is uitverkocht, kunt u contact opnemen met info@mmmproductions.nl voor de mogelijkheden.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan mmmwebwinkel.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je mail naar info@mmmproductions.nl. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Hygiëne producten kunnen bij een geopende verpakking niet worden geaccepteerd;
  2. Producten mogen niet gedragen zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product;
  3. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak, koker of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij);
  4. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden de geweigerde zending naar het afleveradres van de koper komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Adres: Nolensstraat 78-1, 1067 KE, Amsterdam, Nederland.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Via de postbedrijven (PostNL, DHL, GLS en DPD) kun je zowel online als via het postpunt een retouretiket kopen. De retourlabels zijn online vaak goedkoper. Mocht je hier vragen over hebben dan kan onze klantenservice je hier verder bij helpen.

Beschadigingen van ontvangen producten

In het geval dat een bestelling beschadigd is ontvangen door de koper, kan de koper contact opnemen met info@mmmproductions.nl. In overleg wordt er besloten welke actie er zal worden ondernomen. Wij vragen u vriendelijk foto’s van de ontvangen bestelling mee te sturen. Dit betekent het product zowel als de verpakking. Op deze manier kan mmmwebwinkel.nl het beste beoordelen op welke manier de bestelling beschadigd is geraakt.

Bevestigingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@mmmproductions.nl

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@mmmproductions.nl. Wij beantwoorden elke vraag binnen 24 uur!